6 Haziran 2014 Cuma

ZEYNEP DEFNE’ NİN 1 YAŞ KURABİYELERİ..


Zeynep Defne bebek 1 yaşına girerken konsepte uygun hazırlanacak kurabiyeleri annesinin arkadaşı canım Dilruba ablanın hediyesi oldu.. Konsepte uygun olarak pembe renkte ve sade süslemeyle hazırladığım kurabiyeyi yine bebek pembesi kurdela ile süsledim.İsteğe uygun olarak kurabiyelerin bir kısmına Zeynep bir kısmına ise Defne yazdım çünkü bebeğin ailesinde her iki isim de kullanılıyordu :) Çalışırken mis gibi vanilya kokan kurabiyelerimin tadına bakmaktan kendimi alamadım, buna ait fotoğrafları bir ara mutlaka paylaşacağım :)Unutmadan eklemem lazım ki yoğun geçen sipariş döneminde desteğini esirgemeyen ve müthiş paketleme kabiliyetiyle beni şaşkına çeviren hatta temiz çalışması ile “İyi Nasıl Olur” ilkemin bizzat örneği olan sevgili eşime çok çok teşekkür ederim :) sen olmasan olmazdı hayatım …



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder