5 Haziran 2014 Perşembe

MERHABAA
Uzun zaman oldu buralara uğramayalı, bir şey yapmayalı, yazmayalı.. İş, güç, sınav, kışın vazgeçilmezi hastalıklar, ev halleri, hayat vs vs derken kendime ve hobilerime ayıracak zamanım olmamış hiç.. Kendimi mutlu ve ferah hissettiğim zamanlar olan " bir şey ürettiğim" anlar kısaldı da kısaldı.. Bazen bir gün 36 yok yok 48 saat olaydı diye düşünüyorum..Neyse ki az bir zaman sonra  tüm bu yoğunluk azalacak ve tekrar gireceğim mutfağa ( ben öyle umuyorum...)
Haziran en sevdiğim aydır. Bu ay doğmam nedeniyle mi bilinmez ama hep daha neşeli, daha üretken, daha yoğun (kastım sevdiğim işlerle uğraşmak tabi kii) olmuşumdur haziranda.. Önümde uzun yapılacak listesine bakınca bu sene de bu kuralın değişmeyeceğini söyleyebilirim. Bu ay bol bol hediye dağıtıyor olucam: Yeğenimin doğum günü, arkadaşlarımın doğumu , düğünü.. Sevdiklerimin mutlu olduğunu görmek kadar hoş bir şey yok :)
Bu ay tat aldığım başka bir konuysa : tabi ki sabun yapmak. İlk denememde aldığım olumlu sonuç ve yorumlardan sonra tamamen kendimi kaptırmış haldeyim. Yeni malzemelerim geldikçe sevdiğim herkesin evini rengarenk ve mis kokulu sabunlarla dolduruyo olucam sanırım :) ve tabi sipariş almaya başlayacağım.
Bu süreçte bıkmadan usanmadan yazmak ve yaptıklarımı paylaşmayı temenni ediyorum, kendim için.. :) Hadi bana kolay gelsin... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder