7 Haziran 2014 Cumartesi

KÜÇÜK KARDEŞLER ASLA BÜYÜMEZLER

Bir kardeşiniz varsa, yaşı kaç olursa olsun ona küçük bir çocukmuş gibi davranmaktan vazgeçemezsiniz. Kardeşimle aramda 5 yaş olmasına rağmen ( o çocukken ben de bir çocuktum neticede...) benim geçtiğim yollardan geçişini hep kaygıyla izledim hala da öyle. Düşünüyorum da şu an yanımda kardeşim olmuş olsaydı kesinlikle bu konu hakkında satırlar dolusu yazabilirdi :)
1 Nisan canım kardeşimin doğum günü..  üniversiteye gittiğim yıldan bu yana hiçbir doğum gününde birlikte olamamıştık. Fakat bu sene seçimler dolayısıyla kardeşim  geldi ve bize kutlama için imkan doğdu :)
O anlık bir karardı ki hemen kollar sıvandı bir akşamda kardeşimin doğum günü cupcakeleri ortaya çıktı..
İşim bittikten sonra ortaya çıkan sonuç sanırım 23 yaşına giren kardeşim için sanırım! biraz çocuksuydu.. Tekrar anladım ki kardeşim benim gözümde hala küçük bir çocuk  ve anlıyorum ki kardeşim bundan o kadar da şikayetçi değil :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder