17 Haziran 2014 Salı

SABUN AŞKI

Anneler günü öncesi alternatif fikir arayışlarımın doruğa çıktığı dönemdi. Anneme ve kayınvalideme hediye edeceğim şeyin el yapımı olmasını üstünde emek harcanmış olmasını istiyordum. Kuşkusuz onlar da benden kendilerine kurabiye veya cupcake hediye etmemi bekliyorlardı çünkü bunu defalarca yapmıştım :)

İşte tam da böyle bir anda karar verdim ilk kez sabun yapmaya :) Kimya ağırlıklı okuduğum için zorlanacağımı hiç düşünmemiştim. Sonuçta ilk denememde ortaya çıkardığım sonuç böyle oldu






Bence ilk deneme için gayet başarılıydı.. Bundan sonra yapacağım ilk çalışmna bir doğum günü partisi için melek sabun olacak tam da bugün malzeme siparişlerimi oluşturmanın haklı sevincini yaşıyorum :) Çıkan sonucu hemen paylaşmak dileğiyle.. Herkese iyi haftalar :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder